Положення та умови

1. Вступ
1.1. Продаж продукції Harmi через сайт Harmi.com (надалі — «Веб-сайт») регулюється цими Загальними положеннями та умовами. Будь ласка, уважно ознайомтеся з цими Загальними положеннями та умовами до оформлення замовлення в Harmi. В цих Загальних положеннях та умовах йдеться про доставлення продукції від Harmi, зміни в договорі, можливі шляхи розв'язання проблем тощо. Якщо ви вважаєте, що в цих Загальних положеннях та умовах виникла помилка, будь ласка, звертайтеся до Harmi для подальшого обговорення.
1.2. Придбання товарів через цей Веб-сайт регулюється цими Загальними положеннями та умовами, які виключно зарезервовані за споживачем (надалі — «Ви»). Ви можете купувати товари на цьому Веб-сайті, тільки якщо вам виповнилося 18 років (або, якщо молодше, ви маєте законного представника).
1.3. Продукція може бути доставлена ​​до більшості країн світу, як зазначено у формі замовлення (доставлення).
1.4. Придбання Продукції регулюється виключно Загальними положеннями та умовами, опублікованими на веб-сайті.
1.5. Harmi залишає за собою право в будь-який час вносити зміни до Загальних положень та умов, не повідомляючи про це. Проте будь-які зміни будуть чинними тільки щодо покупок, здійснених після дати опублікування в Інтернеті нової версії Загальних положень та умов. Якщо Загальні положення та умови замінені на нову версію, попередня версія Загальних положень та умов більше не може бути застосована, не дійсна або не підлягає виконанню стосовно будь-яких покупок, зроблених після того, як така попередня версія буде видалена з Веб-сайту.
1.6. Harmi залишає за собою право відмовитися від продажу Продукції у випадку, якщо ми маємо підстави вважати, що метою придбання є копіювання дизайну Harmi або що Продукція використовуватиметься у незаконний спосіб.

2. Здійснення покупки
2.1. Кожен Продукт, що пропонується для продажу на Веб-сайті, можна переглянути, перейшовши за спеціальним посиланням, що відображає фотографію виробу, ціну одиниці, кольори, розміри.
2.2. Вибрані вами Продукти повинні бути поміщені у спеціальний розділ (надалі — «Кошик»). Кошик для покупок повинен містити: описання Продуктів, включаючи деталі, розміри та одне або більше фото, які чітко демонструють Продукти.
2.3. Цифрові фотографії Продуктів, що надаються на Веб-сайті та в кошику, наведені лише з ілюстративною метою. Попри те, що в Harmi доклали всіх зусиль для точного відображення кольорів, не можна гарантувати, що відображення кольорів пристрою точно передає колір виробів. Ваші продукти можуть дещо відрізнятися від цих зображень.
2.4. Для перегляду вибраних продуктів та повної вартості замовлення відвідайте кошик. Процес купівлі дозволяє перевірити та виправити будь-які помилки, перш ніж підтвердити замовлення в Harmi. Будь ласка, уважно читайте та перевіряйте своє замовлення на кожному етапі здійснення покупки. Перед тим як підтвердити відповідне замовлення (надалі — «Замовлення»), будьте обережні, перевіряйте правильність вмісту кошика та заповніть форму замовлення відповідно до інструкцій, наданих на Веб-сайті.
2.5. Процес купівлі завершується, як тільки ви натиснули останню кнопку підтвердження замовлення «Купити» (далі — «Кнопка покупки»). Так само перевіряється ваше Замовлення у Harmi.
2.6. За загальним правилом, після натискання Кнопки покупки зміст замовлення не може бути змінений вами. Однак, отримавши ваш письмовий запит на зміну замовлення після натискання Кнопки покупки, ми спробуємо посприяти розв'язанню цього питання, якщо замовлення ще не буде відправлено. Harmi не гарантує зміну або скасування замовлення після натискання Кнопки покупки.
2.7. Перед підтвердженням замовлення вам необхідно підтвердити, що Ви прочитали та прийняли ці Загальні положення та умови. Після завершення процесу купівлі ви повинні зберегти або роздрукувати Загальні положення та умови.
2.8. Процес купівлі, викладений у пункті № 3, повинен бути повністю завершений. Невиконання цього зобов'язання означає, що замовлення не може бути подано до Harmi.
2.9. Harmi використовуватиме особисту інформацію, яку ви надаєте: (i) для доставлення продукції; (ii) для обробки вашого платежу; і (iii) для гадання вам інформації про подібні товари, якщо ви погодилися на це під час процесу замовлення. Відмовитися від отримання цієї інформації можна в будь-який час, зв'язавшись із Harmi. Harmi надасть вашу особисту інформацію лише третім особам, якщо закон або вимагає або дозволяє Harmi зробити це.
2.10. Ви знаєте, що ви несете відповідальність за точність і правдивість будь-яких даних, введених на Веб-сайті або використовуваних іншим способом на момент здійснення покупки.
2.11. Ви знаєте, що на Веб-сайті ви можете мати можливість замовити товари перед їх комерційним запуском або розповсюдженням і розміщенням на ринку («Попередньо замовлені продукти»). Ви визнаєте, що такі попередньо замовлені продукти ще не доступні для загального продажу. Попередньо замовлені продукти чітко ідентифіковані та позначені на Веб-сайті через формулювання «Замовлення» або «Попередньо замовлений продукт». Попередньо замовлений продукт буде доставлений вам на або до передбачуваної дати, зазначеної в описі сторінки продукту на Веб-сайті під час оформлення замовлення.
2.12. Ви визнаєте та погоджуєтеся, що якщо ви замовляєте Продукт попереднього замовлення, то відповідна ціна, показана на Веб-сайті та відображена в розділі Кошик, буде стягуватися після того, як ви натиснули Кнопку покупки.
2.13. Будь-які подальші деталі, що стосуються оплати, доставлення та підтвердження попередньо замовлених продуктів, наведені нижче у відповідних розділах.
2.14. Ви визнаєте та погоджуєтеся з тим, що, крім того, що спеціально передбачено у цьому документі для Попередньо замовлених продуктів, інші положення цих Загальних положень та умов будуть застосовуватися до Попередньо замовлених продуктів.

3. Виконання договору
3.1. Після того, як ви підтвердили ваше замовлення та натиснули Кнопку покупки, Замовлення подається до Harmi для обробки та не може бути додатково змінено або скасовано. Замовлення, зроблене вами, обробляється тільки Harmi, якщо весь процес покупки був належним чином проведений і Веб-сайт не повідомляє про будь-які помилки. Після розміщення замовлення ви отримаєте автоматичне електронне повідомлення від Harmi, що підтверджує, що ваше замовлення було прийнято. Проте, зауважте, що у процесі підготовки продукту до доставлення через деякі несподівані події (наприклад, єдиний доступний Продукт має пошкодження/несправний) Harmi може не виконати ваше замовлення. У такому випадку Harmi негайно надішле вам на електронну адресу пропозицію, щоб змінити або скасувати замовлення, а в разі анулювання — відшкодувати вам повну вартість замовлення.

4. Ціна і спосіб оплати
4.1. Відповідні ціни відображаються в Гривнях (грн).
4.2. Ціни, що відображаються на Веб-сайті та в Кошику, після підтвердження вами замовлення, натискання Кнопки покупки будуть стягуватися з вас.
4.3. Harmi приймає тільки ті способи оплати, які чітко вказані на Веб-сайті.
4.4. Для здійснення платежу ви підтверджуєте та гарантуєте, що ви є власником облікового запису, який використовується для покупки.
4.5. Придбані Продукти повинні бути відправлені тільки після оплати повної суми. У випадку, коли з будь-яких причин з вас не можуть бути стягнені кошти, процес продажу буде автоматично припинено, а продаж буде скасовано, і згодом ви отримаєте про це повідомлення.
4.6. У разі відсутності одного або декількох Продуктів, і якщо ви вирішили не скасувати Замовлення цілком, різниця між нарахованою сумою та вартістю доступних Продуктів, а також можливі супутні витрати на доставлення вам повертаються.

5. Доставлення
5.1. Harmi користується послугами компанії «Нова Пошта» для здійснення всіх доставок в межах України.
5.2. З міркувань безпеки Harmi не може обробляти будь-яке замовлення на адресу поштового відділення або приймати будь-яке замовлення, яке не дозволяє ідентифікувати фізичну особу, яка вважається одержувачем замовлення, та відповідну адресу.
5.3. Продукти вважаються доставленими після передачі їх Harmi кур'єру доставки. Harmi доставляє Продукцію кур'єру протягом 3 (трьох) робочих днів з дати оплати Продукту. Harmi не несе відповідальності за втрату або пошкодження Продукції кур'єром.
5.4. Служба підтримки клієнтів Harmi надає необхідну допомогу при розв'язанні будь-якої потенційної проблеми, пов'язаної з доставленням. Ви можете зв'язатися зі службою підтримки клієнтів Harmi електронною поштою за адресою: au.moc.imrah%40olleh

6. Відповідність продукту
6.1 Після того, як ви отримали квитанцію від кур'єра, ви повинні перевірити Продукти, щоб переконатися, що вони відповідають замовленим виробам і що на них немає жодних виробничих дефектів або невідповідності.
6.2 У випадку, якщо доставлений Продукт має виробничий дефект або не того розміру, який ви замовили, ви маєте право безкоштовно повернути або замінити Продукт (якщо такий є в наявності). У випадку повернення Продукту ціна, що стягується, повертається вам у повному обсязі. Зрозуміло, що ви втратите це право, якщо не повідомили Harmi про відсутність відповідності Продукту протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати доставлення.
6.3 Продукти, придбані зі знижками, не можуть бути повернені або замінені, якщо вони не мають виробничого дефекту.

7. Обмеження відповідальності
7.1. Harmi несе відповідальність за збитки або пошкодження, які ви завдаєте внаслідок невиконання Harmi цих Загальних положень та умов, лише якщо таке невиконання спричинене з вини або недбалою поведінкою Harmi.

7.2. Harmi доставляє Продукцію лише для приватного користування. Якщо ви використовуєте Продукти з метою перепродажі чи з будь-якими іншими комерційними цілями, Harmi не несе відповідальності перед вами за будь-яку втрату прибутку, втрату бізнесу, переривання бізнесу або втрату бізнес-можливостей.

7.3. Harmi не виключає або жодним чином не обмежує нашу відповідальність перед вами. Це включає відповідальність за: (i) смерть або особисту травму, викликану нашою недбалістю; (ii) шахрайство або шахрайське спотворення; (ііі) порушення ваших законних прав щодо Продуктів, включаючи право на отримання продуктів, які описані, та відповідні відомості, що надаються вам за допомогою Harmi; та (iii) продукти з дефектами.
7.4. Harmi не несе відповідальності у випадку вашої відмови в митному оформленні та сплати податків на імпорт, ПДВ (якщо застосовується) та інших зборів на імпорт, як це передбачено чинним законодавством. Harmi не несе ніякої відповідальності у випадку, якщо Продукція не може бути доставлена ​вам кур'єром-перевізником через заборону у вашій країні або будь-які інші обмеження на імпорт таких Продуктів. У випадках, перелічених у пункті 7.4 Загальних положень та умов, вартість продукту та вартість доставлення не повертаються.
7.5. Згідно з пунктом 7, і в межах, дозволених законом, повна відповідальність Harmi перед вами щодо збитків, що виникають у зв'язку із Загальними положеннями та умовами, контрактом, делікті (включаючи недбалість), порушення статутного зобов'язання, або іншим чином, за жодних обставин не перевищують загальну ціну Продуктів на замовлення.

8. Автентичність продукції та права інтелектуальної власності
8.1. Harmi гарантує достовірність і високу якість усіх продуктів, що пропонуються для продажу на веб-сайті.
8.2. Торговельна марка Harmi, а також усі фігуративні та нефігуративні знаки та, загалом, всі інші торгові марки, ілюстрації, зображення та логотипи, знайдені на продуктах Harmi, відповідних аксесуарах та/або пакуванні, незалежно від того, зареєстровані вони чи ні, є і залишатимуться виключною власністю Harmi. Відтворення, повністю або частково, зміна або використання цих торгових марок, ілюстрацій, зображень і логотипів з будь-якої причини та з будь-якої підтримки є суворо забороненими.

9. Контактні дані
9.1. Для будь-якої скарги, додаткової інформації або допомоги, пов'язаної з веб-сайтом або процесом купівлі, а також для будь-якого запиту на та/або роз'яснення щодо Загальних положень та умов ви можете надіслати електронний лист на au.moc.imrah%40olleh або звернутися до служби клієнтської підтримки через: au.moc.imrah%40olleh